فایبر سمنت مقاوم در برابر آتش
نوشته شده توسط : adorn

فایبر سمنت مقاوم در برابر آتش : خانه شما مهمترین دارایی شماست. بنابراین ، وقتی می توان از آن در برابر مواردی مانند آتش سوزی محافظت کرد ، فقط به آلارم دود و بیمه خوب اکتفا نکنید. در حالی که برخی از آتش سوزی ها از فضای داخلی خانه شما شروع می شود ، برخی دیگر ممکن است در اثر جرقه های ناشی از آتش سوزی در مجاورت همسایه ، رعد و برق یا یک بی احتیاط ، ایجاد شود. در این موارد ، نمای شما اولین خط دفاعی شما در برابر احتراق است که می تواند به سرعت منزل شما و همه چیز موجود در آن را از محافظت کند. به همین دلیل صاحب خانه های بیشتری برای محافظت از آتش در برابر این احتمال خطرناک شروع به به ساخت خانه های مقاوم در مقابل آتش با استفاده از فایبر سمنت برد کردند.

چرا فایبر سمنت در مقابل آتش مقاوم است؟

راز ماندگاری فایبرسمنت نیز چیزی است که باعث مقاومت در برابر آتش می شود. ۹۰٪ پانل های فایبر سمنت از موادی ساخته شده اند که نخواهند سوخت و به نمای فایبر سمنت برد درجه ۱ (A) در مقابل شعله آتش معروف هستند. بر خلاف نمای چوب ، نمای فایبر سمنت حتی در گرمای شدید نمی سوزند. بنابراین ، یک جرقه از آتش سوزی نمای فایبر سمنت شما را مشتعل نخواهد کرد .

خانه هایی با روکش چوبی سنتی نمی توانند چنین محافظتی را به شما ارائه دهند. به خصوص خانه هایی در مناطق خشک که احتمالاً رطوبت چوب به میزان قابل توجهی پایین است ، باعث می شود چوب راحت تر آتش بگیرد. بنابراین ، حتی یک خانه چوبی با کیفیت مناسب نمی تواند همانند ایبرس منت از منزل شما در مقابله آتش و گرما محافظت کند.

مقاومت فایبر سمنت در مقابل وینیل و سایر نماها

بسیاری از مالکان خانه که به دنبال نمای خانه مقاوم در برابر آتش هستند ، ممکن است محصولاتی مانند وینیل را در نظر بگیرند که از نظر فنی نیز قابل اشتعال نیستند. اما تفاوت در این است که چگونه ما را از گرما حفظ می کند. نمای فایبر سمنت در صورت قرار گرفتن در معرض گرما یا شعله آتش نمی سوزند ، نمی سوزانند یا ذوب نمی شوند.

در حالی که نمای وینیل نمی تواند در مقابل آتش مقاوم باشد و اگر معرض شعله قرار گرفت نسوزد ، و به راحتی ذوب و پیچ و تاب می خورد. صاحبان خانه که در آب و هوای گرم و آفتابی زندگی می کنند ، متوجه شده اند که نمای وینیل در مقابل آفتاب نرم می شود و مرور زمان شکل اصلی خود را از دست می دهد.

فایبر سمنت به طور طبیعی مقاوم است

با استفاده از مواد شیمیایی مقاوم در برابر آتش ، می توان از نمای چوب و زونا استفاده کرد که می تواند به جلوگیری از آتش سوزی در قسمت بیرونی خانه شما کمک کند. با این حال ، بسیاری از این مواد شیمیایی ممکن است نیاز به کاربردهای مکرر داشته باشند ، ممکن است توسط رنگ پوشانده شوند ، که می تواند خود موجب آتش سوزی شود ، یا ممکن است به مرور زمان فرسوده شود و خانه شما آسیب پذیر بماند.

فایبر سمنت برد  بطور طبیعی مقاوم در برابر شعله است. برای ادامه این کار به هیچ ماده شیمیایی یا روش دیگری احتیاج ندارد و کلیه ترمیم سیمان الیاف ، پانل ها ، زونا ، لرزش و سایدینگ محافظت یکسان دارند. هنگامی که نمای فایبر سمنت را برای خانه خود انتخاب می کنید ، یک محصول واقعاً با دوام و کم مصرف را حفظ می کنید که در برابر شعله و آتش در برابر دقایقی که آن را برای طول عمر سایدینگ آماده می کنید ، شکل می گیرد. این امر باعث می شود که فایبر سمنت محصولی واقعاً بدون نگرانی باشد که می تواند آرامش خاطر شما را به همراه آورد ، به خصوص اگر در منطقه ای مستعد خشکی ، باد ، آتش سوزی یا سایر خطرات مانند اینها زندگی می کنید.

فایبر سمنت مقاومت بالایی در مقابل گرما و آتش دارد پس نگران نباشید

انتخاب های زیادی در بازار وجود دارد که از آن استفاده کنید تا بتوانید ازخانه یا محل کار خود محافظت کنید. اما فقط یکی از آن ها دوام ، بدون نگرانی و مقاومت در برابر آتش را برای شما فراهم می کند تا از فضای داخلی خانه در مقابل خطر آتش سوزی محافظت کنید. نمای فایبر سمنت تنها نمای سایدینگ موجود در بازار است که می تواند از درجه ۱ درجه A برخوردار شود و این امر را برای هر ملکی که ممکن است در معرض آتش قرار بگیرد ، ایده آل باشد. علاوه بر این ، فایبر سمنت علاوه بر زیبایی ، همه کاره و در برابر مواردی مانند پوسیدگی و موریانه ها نیز مقاوم هستند ، بنابراین می توانید آن آرامش را در سایر مناطق منازل نیز گسترش دهید. سرمایه گذاری در فایبر سمنت برد در ساخت خانه ها می تواند سال ها لذت زندگی و آرمش را به شما هدیه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: